חשוב לדעת

דרמה רולר – כל האמת שהיית רוצה לדעת לפני שאת קונה אותו.

אני מאמינה שהרבה נורות ידלקו לך בראש אחרי שתקראי את הכתבה הזאת ושזה יגרום לך לגלות יותר זהירות כשזה נוגע לעור שלך.

הגיע הזמן שתנמיכי את עוצמת הנאיביות שלך ותפעילי שיקול דעת כי אם נכנסת לקרא על דרמה רולר את לא ילדה קטנה ואת כבר אמורה לדעת שאת פיית השיניים פיתחו הורים בעלי אינטרס ושאת המוצרים שאת קונה פיתחו יצרני קוסמטיקה בעלי אינטרס. קאפיש?

כשאת קוראת פרסומות על מוצרים שיחזירו את העור שלך לגיל הנעורים (או כאלו שינפחו לך את השפתיים או ירימו לך את התחת) תזכרי שזאת פרסומת למטרת רווח ושהעור המזדקן שלך הוא רק נקודת חולשה שמתחזקת תעשייה שלימה.

אני חיה ונושמת את תעשיית הקוסמטיקה כבר שני עשורים, בשנים האלו יצאו לשוק עשרות אלפי מוצרים לטיפול בהצערת העור ותנחשי מה? אף אחד מהם לא הצליח במשימה והעור שלנו ממשיך להזדקן כרגיל.

לא מאמינה לי? תסתכלי על העור של מדונה או מלכת אנגליה. אם באמת היה מוצר כזה עשירי העולם מזמן היו מפסיקים לנתח את העור בשביל ליישר עוד קמט. זה לא קשור לכמות הכסף שתשקיעי בטיפולים – זה קשור לאנטומיה של העור ואם היה פתרון תהיי בטוחה שכל שחקני הקולנוע המבוגרים היו מזמן עם עור מוצק וחלק ולא עם עור מתוח (מניתוחים) ומעוות.

האמת היא שבסה”כ התכוונתי להעלות פוסט לחברות בקבוצה עולם ורוד של קוסמטיקה, עם מידע בסיסי וחשוב – אזהרות השימוש בדרמה רולר.

לא סתם רציתי לכתוב את הפוסט דווקא עכשיו. לפני כמה ימים היה שיח בקבוצה אחרת  של טיפוח והבנתי שיש רבות שלא מודעות לאופן השימוש, מה ומתי אסור.

השיח בקבוצה הזאת הדהים אותי.  היו כמה נשים שגילו חשדנות כלפי המניעים שלי.  רק כתבתי בקצרה על תדירות שימוש ומתי אסור ואיכשהו במוח של חלק נרקם רעיון ש… יש לי אינטרס ושזה לא יפה שאני “הורסת לאחרים” (לא דיברתי סרה על המכשיר או המותג או המקום ממנו הוא נקנה, רק הארתי את תשומת ליבן למידע חשוב בנוגע לשימוש, בכל זאת מדובר על מחטים שפוצעות את העור שלך)

היתה שם אחת שכתבה לי שהיא לא חושבת ש(זאת שמכרה את הרולר) היתה מכניסה לקופסה מוצר שיכול להזיק. נו, באמת. איך העובדה שמישהי היא אושיית ריאליטי מספיקה כדי לגרום לך להעביר על העור 540 מיקרו מחטים בלי לבדוק שזה נכון עבורך?

אז נכנסתי לרכיבים של המוצר שהיא קיבלה עם הרולר ו… הוא מכיל פרפיום. אני לא רוצה להשמע קטנונית אבל אף קוסמטיקאית מוסמכת לא תמליץ לך להחדיר רכיב כזה במזו. גם לא חומר משמר ושום כימיקלים. למעשה 90 אחוז מהמוצרים שיש לך בבית לא מתאימים למזו. אולי יותר.

עכשיו מי שמכירה אותי יודעת שלא הייתי מניחה לנושא רק בגלל שמישהי הטילה ספק ביושרי ובכוונותיי אבל המנהלת סגרה (ובצדק) את הפוסט כי הוא לא קשור לנושא הקבוצה ואני לא יכולתי להרגע מזה!

איך יתכן שאשכרה יש נשים שמשתמשות במכשיר מבלי לדעת מה מותר ומה אסור?

אז ככה,

אסור להשתמש ברולר על עור מגורה או עור עם פצעונים מוגלתיים/אדומים/נפוחים. אסור להשתמש על עור עם הרפס פעיל, כוויות, קופרוז וכמובן אם יש אלרגיה למתכות (המחטים ממתכת…)

אסור להשתמש במוצרים המכילים חומרי שימור, בישום, שמנים ארומטיים וחומרי צבע וריח – שזה כמעט כל מוצר שיש לך בבית.

חובה לחטא את הרולר לפני ואחרי השימוש באלכוהול (75 אחוז) ולהניח אותו אך ורק בתוך מגן הפלסטיק כדי לשמור על המחטים מפני זיהום או פגיעה במחטים.

יש להחליף את הרולר בכל כמה חודשים.

אם הרולר נפל – לזרוק לפח!

תדירות שימוש מומלצת – 1-3 פעמים בשבוע ואני שואלת, למה?  אם המחטים באמת עובדות ובאמת התאים מייצרים יותר קולגן ואלסטין למה צריך לעשות את זה בתדירות כל כך גבוה?

עכשיו אתן רוצות לדעת איך אפשר להחזיר את העור 20 שנה אחורה?

צר לי לאכזב אותך אך אי אפשר!

הדבר היחיד שאת יכולה לעשות זה להאט את קצב ההזדקנות על ידי שמירה!

שמירה על עור נקי, על לחות, על שתיה מספקת, הגנה מהשמש, טיפולים עדינים של פילינג לחידוש תאים ומסיכות הזנה.

אם יש לך קמטים עמוקים – שום קרם לא יעזור להעלים אותם גם אם תחוררי את העור שלך מליון פעם, המקסימום שתצליחי זה רק לעדן אותם קצת. ממש קצת. כל כך קצת שתצטרכי זכוכית מגדלת כדי להבחין בשינוי.

כל טיפול שקיים היום בשוק מצליח במקסימום לעשות אפקט סינדרלה (תוצאה שנעלמת אחרי זמן קצר) ואם אחרי טיפול ברולר ראית שינוי בעומק הקמט זה רק בגלל שהעור שלך התנפח מהגירוי. אפקט סינדרלה, כבר אמרתי.

יש לך צלקות? הרולר הביתי לא יעלים אותם.  בשביל זה יש פילינגים מקצועיים עם ריכוז גבוה של חומצות שמקלפות את העור בעדינות ובשביל זה צריך לאבחן את העור ולהתאים פילינג בהתאם לבעיה וסוג העור.

ואם בכל זאת החלטת להתעלל בעור שלך עם הרולר, תקפידי על שימוש נכון שלפחות לא תעשי לעצמך נזק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *